ROBÓTKOWO...

PAPIEŻ Z RÓŻAŃCEM


  ŚW.JAN PAWEŁ II wyszyty haftem krzyżykowym

dla koleżanki Teresy S.

mulina DMC i 32000 krzyżyków...wieczorami i zajęło mi to 2,5 miesiąca...

 

 WIELKANOC SIĘ ZBLIŻA...WIĘC KOSZYCZKI KORONKOWE

wykona z tureckich nici MAXI a wzór zaczerpnięty z gazety NAJPIĘKNIEJSZE SERWETKI  Sabrina Robótki Extra 1-2014...
robię i robię mam już siedem sztuk...będzie co rozdawać...na Święta Wielkiej Nocy....





KWADRATURA KOŁA

szydełkowa serwetka wykonana dla koleżanki na urodziny...
serwetka wykonana z nici tureckich ALTUN BASAK  MAXI nr 311


NAJPIĘKNIEJSZE SERWETKI  Sabrina Robótki Extra 1-2014...


a to już na stole koleżanki
Podoba mi się...może nawet zrobię dla siebie...

 

  WALENTYNKI

Chociaż nie mam tej bratniej duszy, której bym mogła darować...więc wszyscy których lubię...dostali po serduszku...

Bavarian Crochet

    

koniec lata zimny...mokry...więc zrobiłam sobie ciepłą poduszkę...

                                                      wzór wykonany szydełkiem



 

SZYDEŁKOWE SPLOTY






te serwetki wykonałam dla kuzyneczki  Uli na jej urodziny...

 

 

 

WIELKANOC

więc wydmuszki ubrane w koronki szydełkowane










SZALIK DLA MOJEJ WNUCZKI
WYKONANY WZOREM PATENTOWYM

ALBO DRUGA JEGO NAZWA WZÓR ANGIELSKI 
















SERWETKA

która mi się bardzo spodobała...




Kwiatowe Elfy

Na mój balkon zawitały skrzaty...cóż to oznacza, czyżby już wiosna zawitała.
Skrzaty wykonałam polskim kordonkiem, a wzór zaczerpnięty z Diana Robótki Extra  SZYDEŁKOWE KWIATY 
nr.2 - 2006  







Komentarze

  1. Kolorowo w tym Twoim szydełkowie. Ciekawa pasja. Podziwiam i pozdrawiam. Staś

    OdpowiedzUsuń
  2. Stach, dziękuję...to oczywiście nie cały mój dorobek ale jakoś mi się zapomina o tej stronie blogowej...będzie się trzeba poprawić, bo cały blog zaniedbuję...pozdrówka i miłego jutrzejszego wędrowania:)))).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wisła

PLED CZTERY ŻYWIOŁY --- OMBRE